lördag 14 augusti 2010

Under bearbetning :P

Ska ändra bloggen och som vanligt har jag tappat bort hemsidan som ändrar html koderna. Så den här fula bakrunden kommer inte vara för evigt ;)

Har lärt mig något nytt. Scrappa i photoshop... Sååå himla kul. Min älskade M var här igår och fixade in en massa fint på datorn som jag kunde ha användning av :) Wiiie
Jag är som ett barn på julafton :)

Har redan hunnit gjort Marias dopinbjudan :P

Sen gjorde jag en med mig och Jocke för att testa lite....

























Nu ska jag laga lite mat tills min älskling kliver upp... Han har jobbat 12 timmars em och natt. Å nu ska han ut eftermiddag... Tycker synd om han... Mitt hjärta <3

Inga kommentarer: