lördag 14 augusti 2010

Lite bilder från sommaren 2010

Joel lär sig cykla :D

Vi var och tittade när Joels kusiner Pontus och Jesper åkte speedway
Joel testade en cykel å tyckte att jag skulle köpa en likadan åt honom ;)
Spännande! Farfar var också där
Våran lilla hostande kompis
Badpojkarna tar en paus i hänggungan
Inga kommentarer! HAHAHA
Min Badpojke
Å Mikaelas ;)
Lite lek
Mumsigt
Vi skickade napparna till Tomten & fick massa paket tillbaka
Ett nytt litet mirakel kom till världen i grannhuset!
Joel tränar balansen :)
3 kamp på midsommar
Joel, Oskar & lilla Gustav
Mycket lek med Miranda
Miranda
Joel sprang sitt första Karnevalslopp
Oliver
Truls

Inga kommentarer: