| Joel i magen Vecka 32 |
Antar att det hör till... Graviditeten alltså.
Jag är så trött och slut i kroppen. Jag har sån hemsk foglossning... För den som inte vet vad det är så känns det på lite olika sätt. Ena sekunden kan det kännas som nån sticker in 3 knivar i blygbenet. Andra stunden kan det sätta sig där bak istället. Alltså det resulterar i att det känns som du får tio knivar inkörda i skinkorna och du kan inte gå.
Sen är de det där med konditionen. Det kanske är svårt för er som själva inte varit höggravida att förstå att man låter som en gammal snuskgubbe när man "bara" ska plocka ur diskmaskinen eller när man måste bocka sig ner för att hämta nått på golvet... Men om man bortser från alla krämpor så mår jag kanon :) Är gladare än på länge :) Känns fantastiskt att våran familj äntligen ska få bli 4 :)
Har fortfarande massor med förvärkar. Ska till falun på onsdag igen. Får se vad dom säger.
Nu är det dags för ett pass i köket. Ska bara plocka ur diskmaskinen ;) För att sen sätta mig i duschen och där tänker jag stanna minst en halvtimme å slöösa på massa varmvatten :P
1 kommentar:
Long time no see!
Hoppas att ni har det bra, i Falun har vi det bra iallafall :)
Gud vad stor Joel blivit, helt otroligt! Roligt att han ska bli storebror :)
Skicka en kommentar