onsdag 11 augusti 2010

3 Härliga dagar på Åland

Precis framme vid stugan
Joel springer av sig lite
Lilla stugan :)
Blev riktigt tokstolt över min guddotter som ställer sig och sjunger inför alla på campingen. Hon som inte ens vågar sjunga en hel sång för sin mamma i bilen :P Tyckte hennes egen version av Mors lilla Olle var klockren. Kan tillägga att han släppte en klick ;)
Agnes var också jätteduktig!
En trött Joel vilar på pappas axlar
Nu var det dags för skattjakt! Alla mor och farföräldrar på campingen hade ordnat denna roliga tillställning där det var " föräldra fritt" Dom åkte ut på en ö där det blev hamburgegrillning och skattjakt
Den här mannen skrämde inte skiten ur bara min unge ;)
En väldigt skeptisk Joel. Han ville inte kliva i båten först. Men när han fick sitta i Jonas mammas knä så gick det bra.
En glad Joel
Felicia var en tuffing
Agnes ville också sitta i knä
Nu bär det av... Lite  slagsida
^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^
Lite kortspel på kvällskvisten
Grillmästarna
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Otroligt vackert
Felicia
Pojkarna i mitt liv
Jag älskar den där mannen!    



Inga kommentarer: