![]() |
| Precis framme vid stugan |
![]() |
| Joel springer av sig lite |
![]() |
| Lilla stugan :) |
![]() |
| Agnes var också jätteduktig! |
![]() |
| En trött Joel vilar på pappas axlar |
![]() |
| Den här mannen skrämde inte skiten ur bara min unge ;) |
![]() |
| En väldigt skeptisk Joel. Han ville inte kliva i båten först. Men när han fick sitta i Jonas mammas knä så gick det bra. |
![]() |
| En glad Joel |
![]() |
| Felicia var en tuffing |
![]() |
| Agnes ville också sitta i knä |
![]() |
| Nu bär det av... Lite slagsida |
![]() |
| ^^^^^^^^^^^^^^ |
![]() |
| ^^^^^^^^^^^^^^^^ |
![]() |
| Lite kortspel på kvällskvisten |
![]() |
| Grillmästarna |
![]() |
| ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ |
![]() |
| Otroligt vackert |
![]() |
| Felicia |
![]() |
| Pojkarna i mitt liv |
![]() | ||||||||
| Jag älskar den där mannen! |






















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar