lördag 14 augusti 2010

Typiskt

Tidigare när jag höll på att greja så råkade klantskallen Marlene radera nått viktigt i koderna så nu får jag inte in den bakgrund jag ska ha. Jocke hann titta en snabbis bara innan han drog iväg till jobbet. Får se om han kan fixa röran jag ställt till med :P

Har haft en härlig dag... Joel har faktiskt skött sig bra :P
Har bara behövt blivit arg dom gånger han inte ville tvätta händerna innan maten. Vi jobbar på det. Snart tror jag att han ger upp det där. Han får inte sätta sig vid bordet utan att ha tvättat händerna. PUNKT!

Var iväg och storhandlade också. Det gick kanon. Han till och med gick bredvid vagnen... Det är inte likt honom ;)
Han är ju ganska duktig på att kuta runt... Var bara lite drygt att höra tjat om godis...
När jag kom hem hjälpte min snälla granne mig in med påsarna. Var lite tungt att först lyfta i påsarna i vagnen för att sen lyfta in dom i bilen. Men jag överlevde :)
Var ju tvungen... Var verkligen helt tomt på allt.

Nu ska jag lyfta på min tunga rumpa för att borsta gaddarna på min söta unge som sitter bredvid mig och ritar...

Inga kommentarer: