måndag 14 september 2009

Morgonstund har guld i mun?






















Är det verkligen så? Jag är så trött på morgonen så jag tror jag ska dö emellanåt.

Joel kom som vanligt och slog limpan i huvudet på mig och tyckte att jag skulle bre en macka åt honom *fniss* hade då varit upp 20 gånger och servat honom med diverse saker :P Jag steg glatt upp (ironi) och bredde en macka :D

Nu sitter sönöten och tittar på bompa, då kan jag få en stund för mig själv med massor med kaffe. Det känns som att kaffe är livets dryck! Skulle inte klara mig en morgon utan kaffe...

Ska ta mig in i duschen och göra mig klar. Ska besikta pärlan :D
Hasse kommer hit och passar Joel. Sen ska jag iväg och jobba till 14. Joel ska få vara med Hasse tills Jocke kommer hem. Hasse är en guldklimp han!

1 kommentar:

Mickan sa...

JAG VILL MED HA KAFFE!!! Har inget att göra kaffe i... *snyft*