.jpg)
Blir alldeles varm när jag tittar på min älskade unge!!! Han är ju väldigt jobbig, trotsig, nonchalant men alldeles alldeles underbar mesta dels av tiden :P
Mellan trotsutbrotten :P
Han tar mina tuggumin i väskan utan att fråga fast han vet att han inte får, han klättrar upp på bänken i köket och passar på att moffa i sig massa choklad medans mamma duschar, gömmer telefoner, springer ut naken, kör fyrhjuling genom staket, rymmer, ritar på väggen river tapet, häller mjölk i soffan, gör volter i soffan, låser in sig i bilen när man försovit sig ja listan av bus kan nog göras lång men han är den absolut underbaraste unge jag känner. Å han är min :)
Lägger in lite kort från idag när vi var ute hos B och E Joel fick köra fyrhjuling själv, Benny höll i kontrollen med avstängingsknappen. Jag bad han filma också, kanske inte var så smart. Jocke sprang efter och Benny börjar fippla med kameran. sen ser man Joel brassa rakt igenom deras staket hahaha jag höll på att dö av skratt, tur va så satt bara staketet i två skruv så det rasade lätt. Annars hade nog pluppi gjort illa sig :O Känns som man får lära sig leva med att han är en liten vildhjärna...


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar