onsdag 30 september 2009

Bara massa tok


Man blir inte förvånad längre, så här såg det ut här om dagen. Vet egentligen inte vad ungen får allt ifrån??? Han ska ju iallafall ha kredit för att han plockade bort min kruka och ljuslyktor, samt kopparna som stod på bordet innan han lyfte upp cykeln och såklart för att han satt på sig hjälmen... Senare på dagen skrek han från badrummet då står han uppe på toalettstolens ryggstöd :O och försöker öppna fönstret... shit jag är så rädd att han ska göra illa sig...Han är mer högt än lågt... Ibland undrar jag om han leker inte nudda golv???

1 kommentar:

irene persson sa...

oj vilken härlig liten kille så uppfinningsrik han är ,och jag saknar den tiden så tavara på´den så mycke du kan ,tiden går fortare än man tro.