onsdag 30 september 2009

Grattis världens bästa Mikkiz




Jaaa må hon leva jaaa må hon leva uti hundrade år, harkel host host. Nä ni vill nog inte höra mig sjunga men världens bästa Mikkiz fyller iallafall år idag stort grattis till henne :)
Blir firande i helgen :)






I morse när jag vaknade ville jag helst att nån skulle komma fort och skära av armen på mig, hade så ont så det svartnade för ögonen... Har väl inte varit så noga med att gå och fixa ryggen så jag har en gigantisk muskelknut under skuldran som gör nått knas i armen på mig... efter jobbet kom syrran hit och åt med oss, hon fick äran att massera lite och halft ta död på mig. Typiskt så tog ju Joel barnoljan som hon masserade med och hällde ut halva flaskan över sig själv och över min matta som inte tål vatten tvätt... Gaaah...


1 kommentar:

Mickan sa...

GUD vad du är underbar och GUD vad jag älskar dig!!! *=)