måndag 17 oktober 2011




Tågbanan är uppsatt sen ett par timmar tillbaka... Dom här grabbarna skulle kunna ta över SJ ,s räls ;) riktigt duktiga.

Nu har Julius börjat gå. Rätt som det va kommer han å traskar förbi! hihi bättre sent än aldrig ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: