
Tågbanan är uppsatt sen ett par timmar tillbaka... Dom här grabbarna skulle kunna ta över SJ ,s räls ;) riktigt duktiga.
Nu har Julius börjat gå. Rätt som det va kommer han å traskar förbi! hihi bättre sent än aldrig ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar