![]() |
| Bilden är lånad av Lumina pumpkin art |
Strax efter att jag lagt ungarna ikväll så knackade det på dörren.
jag öppnade och där står det två små flickor i 6-7 års åldern.
Dom var inte utklädda till något så det första som slog mig var att dom ville ha hjälp med något.
Men så säger dom i kör - Bus eller godis???? ÖÖÖÖHHHHHH????!!!!!
Jag tycker det är skitkul med Halloween när ungar som jag känner kommer hit och visar upp sig..
När dom är just utklädda. Dom får godis sen sticker dom vidare... TILL FOLK DOM KÄNNER!
Här kommer det två små flickor kl 20 en söndag kväll, till ett vilt främmande hus. Knackar på dörren å vill ha godis?
Jag visste först inte vad jag skulle säga men jag sa att vi har tyvärr inge godis. Sen slank det ur mig. - Brukar man inte vara utklädd???
Då svarar flickorna... Näää vi hade inga kläder... ??? Är det inte det som är meningen????
Mest upprörd blev jag över att dom gick själva utan en vuxen. Finns ju hur mycket dårar där ute som helst. Sen har jag lite svårt för det där med "tiggeriet"... Mina ungar får absolut vara påskkärring/gubbe och klä ut sig på Halloween. Men då är kravet att dom går till nära å kära..........................

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar