måndag 31 oktober 2011

Full fart


Dagen började med full fart. Först amma lilla tuttungen Julius, slängde i mig en kaffe på vägen in i tvättstugan för att bestiga mount everest. Sorterade massa maskiner och in med den första.
Packade Joels väska och klädde på honom. Han följde med Hasse till Skultuna idag!
Målade ett till lager på ett par hjärtan. Skiftade snabbt till datorn för att slänga in Ericas beställning på partylite... ÄNTLIGEN.
Nu är huset relativt plockat och dammsuget, lilltoan och tvättstugan städad. Ett till lager målat på mina hjärtan. Nu ska lunchen lagas och sen tänkte jag försöka hinna duscha innan mannen ska iväg och jobba eftermiddag ...................

Inga kommentarer: