
Idag blir det nog ett lunchbesök på mc Donald . Vi lämnar lillebror hemma så vi får en mysstund bara jag å Joel :)
Idag fyller Joels flickvän Tilde 6 år.... Blir nog en vända dit också.
Jocke har vändskift så han blir borta hela eftermiddagen. Vi måste få tiden att gå :)

Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar