söndag 23 oktober 2011

Ett mirakel har skett på Brunnstigen ! Julius sov till halv sju!!!!!!! Han har iofs krånglat både inatt och igår natt men han brukar aldrig sova längre på morgonen. Mamman kanske kommer vara liite piggare idag.



Idag blir det nog ett lunchbesök på mc Donald . Vi lämnar lillebror hemma så vi får en mysstund bara jag å Joel :)
Idag fyller Joels flickvän Tilde 6 år.... Blir nog en vända dit också.
Jocke har vändskift så han blir borta hela eftermiddagen. Vi måste få tiden att gå :)



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: