måndag 18 juli 2011

Skratta el gråta?

Såhär ser det ut oftast när mamman är själv hemma. Den ena ungen skriker å grinar för att jag råkade öppna mjölklitern å den andra för att han vill äta själv. Men tyvärr kommer det inte in så mycket i munnen då.
Ja va ska man göra skratta eller sätta sig å grina själv?

YouTube Video

Till slut gav jag honom några potatis bitar i en skål å allt gick lite lättare en stund iallafall sen fortsatte han skrika . Jag blir så trött.


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: