söndag 10 juli 2011




Jag har inte gjort nå!!!
När jag får syn på att han tagit Joels yoghurt och sked drar han iväg som en avlöning i gåstolen å asgarvar haha busunge!

Igår fick han tag på en påse med marshmallows. Mikaela kom på honom med en hel i munnen å det var mumma! För det blev ett avgrundsvrål som nog hördes över hela brunnbäck när jag tog av honom den :D

Inga kommentarer: