fredag 15 juli 2011

Nu jäklar händer det grejer med Julius ! Idag sprack tand nummer 5 & 6 ut. Han ropade mamma på "riktigt" han har ju gjort det förut men det har mest varit en tillfällighet i jollret ;) han reser sig upp hela tiden kryper för fullt och åker rally på Bobby caren ;) iallafall nästan! Han är världens duktigaste unge! Om man frågar mig ;) han kan allt å han är bara 10 månader!;) *skoja* Gaaah ja nu har jag skrytit nog! Hatar när folk jämför sina ungar i allt vad utveckling heter! Alla barn är olika punkt slut! Varför jag skriver mina barn framsteg är ju mycket för min egen skull. Det är ju så kul att läsa sen. :) å det är ju frivilligt att läsa min tråkiga info ;) har städat nu när barnen somnat. Älskar att lägga mig nyduschad i ett rent hus i en renbäddad säng ! Jag bjussar på lite bilder ;)



Det är riktigt skoj att cykla



Min knäppa unge trycker nyllet mot resesängen ;) 




Joline och Julius är ute på prommis!



Mitt fåfänga troll




Och mamman somblev smyckad efter duschen av Joel. Han bestämde att jag skulle ha fläta och dom örhängena för då skulle jag bli fin :) jag bjussar på den osminkade bilden :p 


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: