Julius ville också smaka en saftis efter maten. Jag som är emot socker för dom små gav med mig. Min BVC sköterska sa att det inte gör så mycket om det blir nån gång i veckan :) meningen var att han skulle smaka av Joel men det var inte lätt att ta den ifrån honom.
Å så här arg blev han när jag tog glassen :p
Posted using BlogPress from my iPhone
fredag 22 juli 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar