fredag 22 juli 2011

Julius ville också smaka en saftis efter maten. Jag som är emot socker för dom små gav med mig. Min BVC sköterska sa att det inte gör så mycket om det blir nån gång i veckan :) meningen var att han skulle smaka av Joel men det var inte lätt att ta den ifrån honom.


YouTube Video


Å så här arg blev han när jag tog glassen :p

YouTube Video

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: