torsdag 28 juli 2011

Joel - mamma jag tycker du är duktig på massa olika saker.

Jag- tycker du?

Joel- ja å måla hjärtan å så!

Jag- men tack så mycket

Joel - jag tycker vi ska öppna en affär!

Haha gounge!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: