måndag 2 maj 2011

Städ, bak och prästbesök

Ska dammsuga, baka och dona idag. Tvättmaskinen går för fullt också. Tänkte jag ska börja med baket inför dopet idag. Måste passa på när Jocke är hemma. Han klev av i morse så nu blir han hemma några dagar igen :)
I eftermiddag kommer prästen också. Vi ska planera dopet :)

Julius har sovit sen jag lämnade Joel i morse. Det är nog rekord. Två timmar mitt på dagen. Kan vara tänderna på stackarn... Dom ligger där under och gör ont :/
Nu vaknade han så nu blir det en skvätt tutte sen sötpotatis med sylta ;)

Inga kommentarer: