Ska dammsuga, baka och dona idag. Tvättmaskinen går för fullt också. Tänkte jag ska börja med baket inför dopet idag. Måste passa på när Jocke är hemma. Han klev av i morse så nu blir han hemma några dagar igen :)
I eftermiddag kommer prästen också. Vi ska planera dopet :)
Julius har sovit sen jag lämnade Joel i morse. Det är nog rekord. Två timmar mitt på dagen. Kan vara tänderna på stackarn... Dom ligger där under och gör ont :/
Nu vaknade han så nu blir det en skvätt tutte sen sötpotatis med sylta ;)
måndag 2 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar