Joel: - Mamma jag vill gå ut och leka.
Jag: - Ja men du har ju inga galonisar dom är ju kvar hos Anna!
Joel: - Du är töntig du mamma!
Jag:- Va?
Joel: - Ja du är töntig du mamma!
Jag: - Vem har lärt dig säga så?
Joel: - Ingen
Han hade ett stort flin på läpparna och jag kan lova att jag stod som ett fån ... Hahaha jäkla skitunge!
tisdag 17 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar