tisdag 10 maj 2011

Några dagar i bilder!



















Man kan vara glad fast man lyckats trassla in sig i selen!


Nu lever han farligt! Både vägrar ha kepan på sig och ställer sig upp i vagnen...





Idag bakade vi till dopet. Blev 120 kanelbullar/ rimbobullar



Inga kommentarer: