fredag 6 maj 2011

God morning sunshine!

Vaknade kl 5.20! Då tyckte Julius att det var morgon. Nu är det full rulle och nu tränas det för fullt att komma upp i krypställning för nu vill han iväg. Han har ju ett lustigt sätt att förflytta sig. Han rullar dit han ska. Så helt plötsligt är han inte alls där man la ner honom. Snart blir det full fart här hemma från morgon till kväll när man måste springa efter honom och se till att han inte stoppar massa smått i munnen. Kommer bli en utmaning att få Joel att plocka upp varenda pinal efter sig.

Höll på med Sickas bröllopsinbjudan igår. Blev nästan knäpp innan det blev rätt. Men nu tror jag att jag har det under kontroll hehe. Det är lite knöligt när man måste vända papperet själv när man skriver ut dubbelsidigt. Är ju van med skrivaren på jobbet och den är ju lite mer exklusiv än min lilla Hp skrivare ;)

Dricker dagens första kaffekopp och har kommit fram till att det är nog dagens godaste, och den mest välbehövda ;) Godmorgon!

Inga kommentarer: