söndag 16 augusti 2009

Tacokväll & promenad med Familjen B å E

Igår var vi hem till E å B på middag, jättemysigt, sen gick vi ut på promenad med vovvsingarna som hon har under helgen :) Dom bor så fint, var tvungen att lägga ut lite kort på utsikten...







2 kommentarer:

Mickan sa...

Vilka fina bilder stumpan..=)

MarleneM83 sa...

tack :)