
Känner att jag inte hinner med nu!
Hinner inte med att reflektera vad som egentligen har hänt.
Det är svårt att få en lugn stund.
Min kropp är i paus känns det som, jag kan inte röra mig som jag vill, har haft hemskt ont den här veckan. Har gått på värktabletter och haft kramper av alla dess slag :(
Det onda har gått över nu, iallafall kroppsligt, men i själen gör det ont.
Det kommer det nog alltid att göra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar