söndag 16 augusti 2009


Känner att jag inte hinner med nu!
Hinner inte med att reflektera vad som egentligen har hänt.
Det är svårt att få en lugn stund.
Min kropp är i paus känns det som, jag kan inte röra mig som jag vill, har haft hemskt ont den här veckan. Har gått på värktabletter och haft kramper av alla dess slag :(
Det onda har gått över nu, iallafall kroppsligt, men i själen gör det ont.
Det kommer det nog alltid att göra.

Inga kommentarer: