onsdag 31 oktober 2012

Mörkrädd

Det är en rätt dryg årstid för en sån som mig nu ;) Emetofob och ordentligt mörkrädd. . . Drömläge



 


Kom på mig själv idag att jag satt och stirrade åt sidorna av vägen och kände mig rejält rädd. Jisses. Jag satt ju i bilen. Knappast att en mördare hoppar fram i farten och får stopp på bilen och halshugger mig? Fattar inte varför jag är så himla mörkrädd. Det är ju nästan löjligt.

Men annars älskar jag hösten. Det är så mysigt när man får tända massor med ljus å mysa inne med gott samvete .

Nu har jag gått på ledigt ifrån resebutiken och jag ska ha lite höstlov med barnen <3 p="p">Så jäkla skönt att bara vara hemma och mysa.
Ska hinna beta av beställninglistan den här veckan också...  Blev ju inte så mycket gjort i helgen eftersom vi var på kryssning. Hade sjukt kul.. Det där kan jag leva länge på. . .


Inga kommentarer: