![]() | |
Men annars älskar jag hösten. Det är så mysigt när man får tända massor med ljus å mysa inne med gott samvete .
Nu har jag gått på ledigt ifrån resebutiken och jag ska ha lite höstlov med barnen <3 p="p">Så jäkla skönt att bara vara hemma och mysa.
Ska hinna beta av beställninglistan den här veckan också... Blev ju inte så mycket gjort i helgen eftersom vi var på kryssning. Hade sjukt kul.. Det där kan jag leva länge på. . .
3>


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar