tisdag 16 oktober 2012

APFÖRBANNAD!

Nånting som kan göra mig riktigt jävla apförbannad är mobbning!
Min bästa väns dotter går i Krylbo skola, hon blir sparkad och mobbad på skolan! Hade inte varit för hennes syster hade ingen vetat om det? Systern har alltså sett allt + fått tagit emot sparkar själv för att skydda sin syster!
När min vän ringer till läraren förnekar hon allting och ser inte alls att flickan blir illa behandlad?! IDIOT! Hur kan man förneka att mobbning sker när ungen går med en klump i magen till skolan varje dag?
Hur kan en lärare ens slänga upp i ansiktet på en förälder att ens barn är lite för känsligt? IDIOT!
BYT JOBB FÖR I HELVETE!

Inga kommentarer: