fredag 2 november 2012

Bergodalbana

Bergodalbana i känslornas värld. Jag åker kana just nu. Ena sekunden är jag tokglad å andra sekunden känner jag mig ledsen men vet inte varför. Skumt.
Huvudvärken har varit konstant den här veckan. Rätt drygt när inga tabletter hjälper.

Var och red igår iallafall. Jisses va roligt jag hade. Njöt av varje sekund :)
Underbar energi man får av dom!

Min underbara bättre hälft gick av sista natten i morse så nu blir det några dagar med mys hemma...
Känns skönt.



Inga kommentarer: