söndag 7 juni 2009

Rökfri


Ja nu har jag gjort det! Slutat röka! Inte lätt men det har gått över förväntan.
Just nu är det exakt 144 ½ timme sen jag rökte min sista cigarett, sa hejdå förhoppningsvis för alltid! Ja har sorg, tyckt synd om mig själv hela veckan. Gått runt och inte fått något vettigt gjort överhuvudtaget! Det var tydligen vanligt enligt min rökavvänjningstant :P
Stolt över att jag inte tagit sugtabletter sen i tisdags. Klarat mig helt utan nikotin. Första dagen var jag explosiv, Jocke tyckte redan första kvällen att jag skulle börja röka igen, jag var ju något trevligare innan tyckte han ;), jag var så arg vid ett tillfälle att jag råkade kasta telefonen i bordet :O
Kände inte igen mig själv. Brukar aldrig kasta saker omkring mig. Andra dagen blev jag sjuk? Mådde konstigt och ville bara sova. Sen har dom senaste dagarna gått super. Jobbigt när rastlösheten slår till bara. Men annars har jag varit på jättebra humör.
Jag är inte längre slav under nikotinet och det kan jag lova är nästan den bästa känslan av att sluta röka!

1 kommentar:

Mikaela sa...

Du är så duktig gumman, så STOLT över dig =) Puss M