söndag 3 maj 2009

Utflykt och trasig fläktrem

Vaknade 8 i morse, inte av Joel den här gången utan av en snarkande traktorslåtande sambo. *SUCK* Det är inte lätt att väcka mig, Joel kan spela trummor på morgonen utan att jag bryr mig. Då kan ni tänka er hur det lät.
Jag klev upp lätt irriterad;)
Fick för mig att baka scones, gott som tusan, blev på lite bättre humör iallafall...
Vi gjorde oss klara och ringde Adela och kollade hur långt dom kommit, vi skulle nämligen på en liten utflykt till svärföräldrarnas husvagn som de har uppställd i Falun. Smednäset eller nått sånt heter det. Vi kom iväg i ganska god tid. Vi åkte i två bilar och vi låg bakom. Får ett samtal från Adela. Kul fläktremmen har gått på deras buss!!! suck. Niklas rullar en mil eller nått sånt sen stannar vi på en ica parkering. Det var bara att packa in alla ungar och karlar i bilen. När alla satt i bilen var det bara jag och Adela kvar. Japp. Härligt. BAKLUCKAN åt oss. Adela hade det ju bra hon är ju nöstan en dm kortare än mig. Jag satt som jag skulle föda barn. Kan ju söga en sak. Tur att jag har tonade rutor bak! Ingen hade velat se det där! Tur va var det bara ett par km kvar till husvagnen. Sören och Niklas böt fläktremmen vi åt korv med bröd och fikade lite. Blev en konstig utflykt men men det händer ju jämt nått när vi är ute. Ett gott skratt fick vi iallafall...

Inga kommentarer: