lördag 2 maj 2009

Ny dator, Valborg & PMS

Har haft bloggtorka nu ett tag.
Har ju en unge som blivit kär i alla filmer på youtube så man får ju inte sitta vid sin dator så mycket nu mer. Men när jag nämnde suget efter en bärbar liten dator vaknade Jocke till liv och fick ett väldigt intresse för mitt behov *fniss* Han hittade iallafall en liten rosa dator till mig och jag klickade hem den på en sekund. Kommer bild på den sen. Kan ju erkänna att det känns väldans lyxigt att ligga i sängen och surfa :P

Har haft en supermysig valborg, vi var hemma hos Niklas och Adela, grillade och sen åkte vi till Krylbo. Ungarna åkte brandbil och fiskade fiskedamm. Sen åkte vi hemmåt och gick ner till våran brasa. Alicia och Joel åkte tvillingvagn. Dom satt som två ljus Bill och Bull.

Idag har jag spolat av altanen. Hasse hjälpte mig bort med all ved... Skönt...

Imorgon drar vi nog en sväng till Falun, Brigitta och Sören har sin husvagn uppställd där. Blir lite korvgrillning och minigolf.

Nä nu ska jag stänga mina blå. Är helt slut fast jag sov till halv 11 i morse. Har sån jäkla mensvärk, Känner mig allmänt grinig och har hemsk PMS ...
Jag hatar att vara kvinna IBLAND!!!!

Inga kommentarer: