måndag 22 juni 2009

9 grader & spöregn

Nu har jag varit rökfri i 21 dagar :D det ni! Jag ska vara ärlig att säga att jag inte saknar dom alls så mycket som jag trodde jag skulle göra.
Jag är en stolt icke rökare! ;D

Har haft en helt underbar helg. På midsommarafton så grillade vi här hemma. Nina, Per Johan, mamma, Thord, Helena , Tindra, Hasse och Roger kom Supertrevligt. Åt så maten nästan sprutade ut ur öronen på mig. Synd att vi var tvugna att göra långbord inne istället för på altanen. Fasen skulle nog ha fått frostskador... 9 grader och spöregn??? Det är svensk midsommar det!

Idag har jag grävt ett nytt land på framsidan, men jocke fick göra det mesta. Var så jäkla yr i skallen... :( Superfint blev det iallafall tillslut :)
Sen har Hasse och Jocke grejjat i badrummet. Börjar bli klart snart... Känns så skönt... Jag vill kunna duscha utan att nästan stå i fosterställning i badkaret... Sååå jävla trångt...

Ska nog slå igen mina blå...
Natti natti

Inga kommentarer: