tisdag 6 september 2011

Vårat vardagsrum har blivit ommöblerat :) å fått en liten upp piffning. Svägerskan har röjt runt här som en virvelvind idag! Skoj eftersom hon tänker på ett helt annat sätt. Det blev mycket större!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: