tisdag 6 september 2011

Ännu fler kort

Allrumsfönstret fick nya gardiner å en ny lampa


Bardisken i köket :)


"ny"hylla som jag fyndade på loppis... Den var brun innan :p


Jag är riktigt nöjd! Tur att svägerskan kommer å sparkar mig i röven ibland så jag får lite annat gjort också. Inte bara det här vanliga städningen. Kul när man är två som pular å!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: