fredag 4 december 2009

Stress

















Man börjar känna av stressen runt omkring. Men jag verkligen försöker att undvika känna den. Jag har lovat mig själv att det här året vägrar jag ha ångest för att jag är stressad. JAG VÄGRAR!!!
Jag ska må bra :) och ska jag må bra ska stressen undvikas!
Fast jag knappt köpt en julklapp (fixar det i morgon ;) ) så känner jag mig lugn.
Ska ju inte köpa så mycket julklappar i år. Joel får ju sitt såklart ;)
Hatar hysterin!!! Men jag älskar julen, maten och sällskapet :)

Idag var Susanne här med barnen. Det var julkort som stod på schemat ;)


Inga kommentarer: