onsdag 8 oktober 2008

Grävde :)

Grävde upp landet framför garageväggen PUST men nu är det fint så vi kan lägga plattor sen...Vi planterade ett plommonträd idag å :D

Jocke gav sig in på att skruva ihop Joels nya sandlåda och insåg att han kastat bort trägrejjerna som håller ihop hela skiten haha så han fick gå in i gararget och såga ut 6 nya hihi när huvet är dumt får kroppen lida *Fniss*

Ska alldeles snart gå och lägga mig. Ska till S borg i morgon.*suck* har verkligen ingen lust alls... Men men det kanske hjälper jag lär väl ge det en chans kanske???

Jobbar eftermiddag i morgon och ska på ridningen på kvällen så det blir väl att stressa rumpan av sig :(
Men det ska bli kul att rida...

Ska dricka upp mitt gröna te nu, UTAN mjölk *morr* Hatar när mjölken tar slut och man inte märkt det!

aja natti

Inga kommentarer: